K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. Zobrazit podrobnosti

Jak přejít k nám

Výhody pro Vás

  • Stačí jedna návštěva pobočky Sberbank
  • S původní bankou vše vyřídíme za Vás
  • Převedeme a nastavíme všechny trvalé příkazy, souhlasy s inkasem či SIPO z původní banky
  • Pomůžeme Vám s informováním Vašich plátců či příjemců o změně čísla účtu a banky

Cenu před Vámi netajíme

  • Vedení FÉR konta je ZDARMA, navíc si sami můžete zvolit jednu ze 3 variant cenového programu a získat tak zvýhodněné ceny za tuzemský platební styk a výběry z bankomatů.
  • Kompletní informace o ceně FÉR konta najdete v našem sazebníku

Podrobné informace o produktu

Jak proběhne změna banky?

Navštivte pobočku Sberbank CZ šipka Sepíšeme společně žádost o změnu banky šipka Vyřídíme za Vás vše potřebné ke změně šipka Do 13 pracovních dnů je účet převeden

Základní principy postupu při změně platebního účtu

Změna platebního účtu je proces, který následuje poté, co se klient rozhodne převést buď všechny, nebo některé své platební aktivity od jednoho, dosavadního poskytovatele, k druhému, novému poskytovateli platebních služeb.

Změna platebního účtu neznamená převedení stejného čísla účtu od dosavadního poskytovatele k novému poskytovateli.

K převedení trvalých příkazů k úhradě a souhlasů s inkasem (platební instrukce) od dosavadního poskytovatele k novému poskytovateli za stejných pravidel jako u dosavadního poskytovatele nemůže dojít tehdy, pokud nový poskytovatel z technických, či jiných důvodů, takové trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem neposkytuje.

Klient může spolu s požadavkem na zrušení trvalých příkazů a souhlasů s inkasem prostřednictvím nového poskytovatele podat rovněž výpověď smlouvy o platebním účtu vedeném u dosavadního poskytovatele.

Ke zrušení platebního účtu u dosavadního poskytovatele na základě výpovědi podané klientem nemůže dojít za předpokladu, že tomu brání soudní nebo jiné rozhodnutí nebo pokud by zrušení platebního účtu bylo v rozporu se zákonem. Klient v tomto případě kontaktuje dosavadního poskytovatele osobně.

Změna platebního účtu se netýká převodu jednorázových platebních instrukcí a rovněž plateb vytvořených na základě trvalých příkazů k úhradě nebo souhlasů s inkasem, které nebyly dosavadním poskytovatelem provedeny před jejich zrušením (např. pro nedostatek prostředků atd.).

Nový poskytovatel i dosavadní poskytovatel poskytnou klientovi v rámci smluvních, zákonných či technických podmínek součinnost tak, aby mu umožnili změnu platebního účtu.

Informace obsažené v tomto reklamním materiálu nejsou veřejnou nabídkou, výzvou k podávání nabídek ani nabídkou na uzavření smlouvy. K získání a využívání služeb Sberbank je nutné nejdříve uzavřít příslušnou smlouvu a splnit podmínky v ní uvedené. Kompletní nabídku služeb a produktů naleznete na www.sberbankcz.cz nebo na kterékoliv pobočce.

Kontaktujte nás

Máte dotaz? Potřebujete více informací o našich produktech? Rádi Vám poradíme.
Pole {0} musí být vyplněno.
Pole {0} musí být vyplněno.
Pole {0} musí být vyplněno.
Pole {0} musí být vyplněno.
Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním svých osobních údajů jména, telefonního čísla a e-mailu společností Sberbank CZ, a.s., U Trezorky 921/2, 158 00 Praha 5, Česká republika, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu B, vložce 4353, a to na zákonnou dobu.Pole {0} musí být vyplněno.

* pole označená hvězdičkou jsou povinná

800 133 444

Věnujte nám chvilku